Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sebutan Kes Cerai Ida Nerina 23 November ini

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sebutan Kes Cerai Ida Nerina 23 November ini

    SEBUTAN kes cerai aktres veteran Ida Nerina Hussein dengan suaminya, Shahrin Razali, bekas pemain drum kumpulan Black Rose akan didengar pada 23 November ini, pukul 9 pagi di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur.

    Menurut sumber, kes yang akan disebut di Dewan 4 di mahkamah itu masih belum diwakili oleh mana-mana peguam.

    Sehingga kini, Shahrin mahupun Ida masih membisu tentang isu penceraian mereka.

    Pada Hari Raya Puasa kedua lalu, suami Ida didakwa telah melafazkan cerai terhadap pelakon filem ‘Susuk’ dan ‘Anak’ itu.

    Episod penceraian itu dilaporkan berlaku akibat pergaduhan yang tidak berkesudahan dan berlanjutan sehingga suami Ida tidak mampu mengawal amarahnya sehingga melafazkan cerai terhadapnya.

    Dimaklumkan, selepas Shahrin melafazkan cerai terhadap Ida, beliau telah keluar meninggalkan rumah Ida.

    Pada 9 Oktober lalu, Shahrin atau nama sebenarnya Sha'arin Mohammed Razali telah mengisi borang pengesahan lafaz cerai di mahkamah itu.

    Pada 21 Jun lalu, Ida Nerina yang juga bekas tenaga pengajar Akademi Fantasia musim ke-7 ini telah menjalani rawatan membetulkan tulang belakangnya di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) selepas terjatuh di rumahnya.

    Kemalangan itu berlaku ketika menaiki tangga di ruang tamu dalam rumahnya yang terletak di Persiaran Syed Putra, Kuala Lumpur, kira-kira pukul 3 pagi.

    Sebelum ini, pengurus peribadinya, Fizaruddin Harun atau Fizar menafikan khabar angin yang mengatakan aktres itu dipukul sehingga menyebabkan dia terjatuh.

    Fizar juga mendakwa Ida tidak mungkin terjatuh disebabkan hilang pertimbangan kerana 'mabuk' memandangkan aktres itu baru pulang dari umrah.

    Katanya, Ida tergelincir lalu terjatuh apabila sedang menaiki tangga dengan tergesa-gesa.

    Fizar juga turut menafikan yang Ida mungkin lumpuh akibat kecederaan tulang belakang yang dialaminya selepas insiden itu kerana sehingga kini doktor belum mengeluarkan laporan itu.

    Ida, aktres kelahiran Middlesex, England, dan Shahrin telah berkahwin pada 2 Jun 2006. Ini merupakan perkahwinan kedua bagi pasangan ini.

    Pasangan ini tidak mempunyai anak manakala Shahrin mempunyai dua orang anak iaitu Narissa, 14, dan Arman, 8, hasil perkahwinan pertamanya.

  • #2
    hehehe... video die mantap sehhhhh


    I LOVE What I Do

    Comment


    • #3
      huhuhu... itu yg ko ingat yek...

      Originally posted by angelus View Post
      hehehe... video die mantap sehhhhh

      Comment


      • #4
        Originally posted by mattop View Post
        huhuhu... itu yg ko ingat yek...
        ala abg mattop nih... cam x biase plak... :009::009::009:


        I LOVE What I Do

        Comment


        • #5
          Originally posted by angelus View Post
          hehehe... video die mantap sehhhhh
          btul ke bideo dia kak :011:
          meh pas nak tgk kesahihan nye :011:

          Comment


          • #6
            Originally posted by akay View Post
            btul ke bideo dia kak :011:
            meh pas nak tgk kesahihan nye :011:
            ntah la... kwn2 aku buat kajian berdasarkn rantai berloket plus subang kat perut... kat situ la persamaannye... :011:

            sori la bideo tu dah xde... hilang... uwaaaaaa :dft004:


            I LOVE What I Do

            Comment


            • #7
              aku pon penah tgk.. mmg mantop.. :011:

              Comment


              • #8
                da sihat ke dia ni?

                Comment


                • #9
                  rasanya yg bedeo tu bukan dia kot

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by kingnorth View Post
                    rasanya yg bedeo tu bukan dia kot
                    mungkin yer mungkin tidak.. :011: sapa yg wat mcm muka2 iras dia mmg terrer btui..

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by IcedTea View Post
                      mungkin yer mungkin tidak.. :011: sapa yg wat mcm muka2 iras dia mmg terrer btui..
                      seingat aku dianyer ehem2.. bukan camtu:011::011::011:

                      Comment

                      Working...
                      X